Viloläge i soffan...

Tjo på er!
 
Idag plågade jag mig upp tidigt och min mage gilla det inte alls. Men var tvungen att gå upp på toa och så det var bara till att försöka få i sig lite frukost för att lugna illamående innan jag kunde bädda ner mig i soffan en stund. Jag är så trött och öm i kroppen nu när det bara är 2 dagar kvar tills mensen kommer. Vi får se vad kroppen klarar av under dagens gång. Nu är det i alla fall dags att vila igen för att klara nästa måltid. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Hilma Eklund

Hoppas du ändå haft en bra och fortsätter ha en bra tisdag ❤️

Svar: Jodå hade en okej dag trots allt. Hoppas du också hade en bra dag igår och att du får en fortsatt fin vecka. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-08-25 @ 16:30:37
URL: http://www.nouw.com/hilma


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0