Älskade Fredag är här igen...

Hej på er!
 
 Äntligen är det fredag igen och jag är så taggad på denna dag även om det jag sett framemot allra mest anländer senare ikväll. Jag ska få lite sällskap över helgen och bara få ha det mysigt här hemma mitt i allt det jobbiga, vilket är en viktig bit för mig. Så det kommer nog bli i en del skratt.
 
Jag hoppas också att jag orkar ta mig ut en stund antingen idag eller imorgon för nu har det snart gått exakt en vecka sen jag var utomhus sist. Blir så ledsen när jag tänker på hur sällan jag kommer ut i friska luften såhär års för jag inte har ork till att klä på mig ytterkläderna. kramiz<3
 
Sliten men otroligt glad inombords.... 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
ullie

va kul . det är å härligt att känna sj glad o va positivt lycklig sånt behövs ju
ha en super härlig helg nu då

Svar: Ja det är så viktigt! Hoppas du också haft/har en fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-12-04 @ 21:46:34
URL: http://weberskold.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0