Äntligen en bra natt igen...

Goddag på er!
 
Inatt fick jag äntligen min efterlängtade sömn även om jag vakna ett par gånger. Den var otroligt behövlig för att min kropp ska ens ha en chans att återhämta sig mellan dagarna. Får hoppas även kommande nätter bli bra för annars lär julen bli svår att genomföra eller klara av i huvudtaget. För trots om julen kommer bli lugn är det något jag sett framemot som ett avbrott i vardagen.
 
Idag är planen att åka till farmor och ta mig ett varmt bad för att försöka mjuka upp kroppen som är rejält stel och öm. Det är så illa att skulderbladen domnar bort till och från. Jag hoppas även smärtorna lugnar sig på sikt för hjälper inte badet så kommer jag behöva ta smärtstillande och dem bivekningarna vill jag inte ha under julen. Får hålla tummarna! kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0