♥Årsresumé av 2020♥

 
Mitt 2020 har minst sagt varit en berg och dalbana
 
 
 
Januari: Fick mig en mysig kvällspromenad med vacker solnedgång.
 
 
Februari: Det snöade super mycket.
 
 
Mars: Jag genomförde svalgröntgen och köpte mig en berlock som belöning.
 
 
April: Allt fler vårtecken började synas.
 
 
Maj: Invigde mitt rum på ön för året.
 
 
Juni: Jag var iväg på tryckmätning av matstrupe i Göteborg
och bodde på hotell för återhämtning.
 
 
Juli: Besökte mitt älskade Läckö slott.
 
 
Augusti: Fick kvällsbada i Vänern.
 
 
September: Min guddotter "Pocis"/ "Orion" fick hämta sin efterlängtade barnbibel.
 
 
Oktober: Tog en mini-semester för att få en paus från allt kaos hemma.
 
 
November: Jag och lillasyster hade en mysig bakdag tillsammans.
 
 
December: "Polaris" sov över hos mig för första gången utan sin mamma.
 
 
GOTT NYTT ÅR PÅ ER! 
 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0