Blir nog en lång vilodag...

Hej!
 
Idag darrar/skakar hela kroppen, vilket även sätter tålamodet/frustrationen på sin spets kan man säga. Varje liten sak man gör tar så mycket längre tid än det brukar göra utan skakningarna och tar även på på krafterna då jag behöver ha fullt fokus för att ens klara dricka utan att missa munnen. Det är såhär vissa dagar ser ut just nu.
 
Så idag kommer få bli ännu en lugn dag med mycket vila och där måltiderna är prio ett. Hade velat komma ut en stund men det regnar nu och min kropp gillar inte det vädret. Dessutom behöver jag spara på krafterna inför morgondagens hemresa till ön, om den nu blir av. Det ser ju inte så ljust ut när det kommer till det. Men jag hoppas, då jag längtar så! kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0