Dags för möte igen...

Godmorgon!
 
 Då är det dags för möte igen och jag är lika nervös denna gång om inte lite mer till och med. Nu är det inte bara en som ska sitta med utan 1-2 stycken till. Denna gång har jag dock med mig en lapp med stödord/text för att inte missa något va de viktigaste. Får se hur det går för mår rätt kasst i kroppen just nu. Hoppas verkligen mötet flyter på bra och att det inte tar allt för lång tid. Sen blir det sängläge för återhämtning. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Carina

Vad är det för möte och vad vill du uppnår? Vad får du för hjälp av samhället?

Svar: Möte med rehabkoordinator som hjälper mig med de instanser som behövs för att jag ska kunna bo själv.
♥JèÑnIèY♥

2020-12-09 @ 12:25:42
Jasmine

Gu va roligt att du ska bo själv? Lr hur känns det? Såg svaret här ovanför. kramis

Svar: Jodå känns enormt nervöst samtidigt kommer det nog kännas bra tillslut när man väl kommit in i det nya. Men lite kvar att fixa innan jag väl flyttar. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-12-11 @ 01:01:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0