En dag kvar & kroppen strejkar...

Tjo!
 
Dagen innan julafton och min kropp är allt annat än stabil. Jag börjar tveka rejält nu om jag verkligen kommer klara julafton såpass bra jag hade önskat. Jag får försöka göra det bästa av det. Men kan säga det är inte lätt när hela kroppen darrar/skaka som den gör idag. Kommer bli en lång dag med många utmaningar att klara av.
 
Först ut är att få i mig lite sen frukost sen försöka få ordning på kaoset på skrivbordet inför morgondagen. Resten av dagen står det vila på schemat och mår jag bättre till kvällen kanske jag och wiirah kan ha lite hemma-spa med ansiktsmask för det är något tösen längtar efter att få göra nu när hon är här hos mig och som inte tar allt för mycket på mina krafter. kramiz<3
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0