En paus vore bra...

 Goddag!
 
Nu längtar jag verkligen bort från väggarna här hemma i stan eller snarare bort från sängen som gör mig riktigt stel och öm just nu. Tyvärr kom vi ju inte ut till ön innan jul som planerat, så fick inte miljöombyte som jag hade behövt och behöver med jämna mellanrum för att få en paus från min vardagliga säng. Men, men får försöka bita ihop ett tag till hur kämpigt det än är.
 
Jag har i alla fall tid för massage på Söndag. Vilket jag var ytterst osäker på om jag ens ville boka in nu när läget är som det är. Men då smärtorna i nacke-rygg blir allt värre och att det även börjat domna mellan skulderbladen fanns det inget annat val än att boka en tid. Smärtorna kommer inte försvinna av sig själv hur mycket jag än försöker lindra på egenhand. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer
lisa

Förstår precis hur du känner det. Skulle verkligen vara skönt med ett miljöombyte. Har suttit isolerad i ett år nu. Vi skulle ha åkt till Norge i somras men det blev det ju inget av med.
Hoppas värken ger med sig lite snart för dig. Jag har ju ME precis som dig och är också mest sängliggande. Man behöver verkligen komma ut och se lite andra vyer. Önskar dig en Gott nytt år! Kram

Svar: Exakt, men kropp blir helt off om jag ligger i samma säng för länge, vilket det blir här i stan då soffan är fruktansvärt obekväm men den är otroligt vacker och har en fin historia.
Usch ja, man behöver verkligen en paus emellanåt få vara på en annan plats.

Gott nytt år på dig! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-12-30 @ 13:31:38
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0