En smula solsken...

Tjo på er!
 
Ni anar inte min glädja av att äntligen få vakna upp till solsken igen efter veckor av molnigt och trist väder. Hurra för solen! Idag kanske jag kan ta mig ut en kort stund även om jag misstänker att solen inte lär titta igenom molnen särkilt länge till. Men man är otroligt glad över det lilla solen visar sig just nu efter veckor av tjocka gråa moln.
 
Planen idag är annars bara att ta det lugn och hoppas min läkare hör av sig hur vi ska gå vidare med mina svalgproblem. I eftermiddag/kväll blir det nog att se "modern & dotter" och den svenska julkalendern med mamma innan jag drar igång TENS-maskinen. För den brukar jag sen vara kopplad till runt 4-5 timmar och då vill man helst ligga helt nerbäddad. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0