Ett val som måste göras...

Hej på er!
 
Idag har jag en klump i magen efter att mamma har hämtat in gårdagens post där jag fått ett brev angående en undersökning och om den kan ske i någon av grannkommunerna. Jag har extremt mycket blandade känslor kring det. Jag vill såklart få det gjort fortast möjligt men för någon utan körkort i dessa tider känns det sådär. En annan punkt är att jag har svårt för "nya" platser. Dock vet jag att väntetiden till sjukhuset som jag bor nära är lång, vilket gör valet ännu svårare att fatta. Så ska rådfråga min pappa sen när han kommer hem från jobbet, därefter försöka ta beslut och skicka in det. kramiz<3 
 
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0