Går sakta framåt...

Hej på er!
 
 Inatt sov jag betydligt mycket bättre även om smärtorna var rätt tuffa när jag skulle somna. När jag väl somna sov jag underbart skönt och vakna endast en gång under natten. Idag känner jag mig lite bättre i kroppen, men kommer ändå vara försiktig med aktivitet/rörelse. Vill inte riskera fler "anfall" eller kraschar så nära inpå jul även om julen troligen kommer bli lugn.
 
Igår åt jag dessutom rätt dåligt, vilket brukar ske när kroppen är i det skicket som den var igår. Så idag hoppas jag få i mig lite mer näring och att jag behåller det mesta av det. För min kropp behöver verkligen det om den ska kunna bli någorlunda stark igen. Nu ska jag bädda ner mig och vila en stund innan det är dags för lunch. kramiz<3
 
Dagar som igår är man extra
tacksam över att man har ND hemma:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0