Laddar inför morgondagens möte...

Hej på er!
 
Idag kommer det att bli sängläge för min del och jag hoppas även kunna köra TENS-maskinen minst 4 timmar men gärna mer. Om jag orkar kanske jag ger mig på att se någon mysig julfilm annars blir det någon podcast. Jag lär nog somna för natten var lite jobbig då det strular så med öronen och öronpropparna sen en tid tillbaka. 
 
I övrigt känns kroppen riktigt skakig idag och det kommer nog ställa till det lite under dagen. Men jag ska klara dagen så gott det bara går. Jag är glad över att nästan blev klar med förberedelserna inför mötet redan igår. Kommer jag inte på något jag vill lägga till på den listan så ska det bara skrivas ut men det gör jag eller mamma senare sen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 
 


Kommentarer
Annica

Hoppas att du lyckades se din film igår. Håller tummarna att ditt möte går bra 🥰

Svar: Nja blev ingen film den kvällen men såg klar en gammal julkalender " dieselråttor och sjömansmöss". Mötet gick rätt bra👍Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-12-09 @ 11:42:31
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0