Något bättre idag...

Tjo!
 
En ny dag och med tanke på gårdagens bakslag känns det underbart med en ny dag. Idag mår jag något bättre även om smärtorna fortfarande är svåra så är jag inte alls lika matt i kroppen. Idag hoppas jag komma ut pyttelite i friska luften. Tror det skulle göra gott även om jag kanske inte orkar gå så kan jag i alla fall ta ett par andetag utanför dörren. 
 
Ikväll hoppas jag på att jag, mamma och wiirah kanske kan ha lite myskväll framför någon film. Vi skulle egentligen haft det igår men jag var i allt för dåligt skick för att orka det så vi får försöka idag annars får det bli en annan dag när jag är ännu starkare. En stund i taget! kramiz<3
 
Hoppas ni har en fin helg!
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0