Sista vårdsamtalet för i år...

Hej på er!
 
Då har man precis ringt de sista vårdsamtalet för i år. En lättnad att ha det avklarat även om väntetiden för undersökningen är lång och jag vet inte när det blir min tur. Men då jag bor nära sjukhuset ställde jag mig även i återbuds-kön. Läget är ju som det är på alla sjukhus nu, så förstår att det tar längre tid än vad det gjorde innan pandemin slog till. Bara till att vänta fram tills det blir min tur och hålla modet uppe tills dess. Någon gång blir den gjorde även om det tar sin tid. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Jasmine

Vad ska du göra för undersökning?

Svar: Ultraljud av Gallblåsa och njurar. Kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-12-22 @ 16:53:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0