♥Veckans Stolthet/Glädje v.49♥

Hej på er!
 
Vilken vecka det blev trots den tuffa starten på veckan som höll i sig speciellt smärtorna i benen. Nu under helgen har jag dock fått mått okej eller i alla såpass att jag orkat vara uppe och komma ut i friska luften en stund. Vilket var så otroligt skönt efter att varit inomhus i en vecka. Fick dock ett litet anfall igår på kvällen men det klinga av ganska fort. Jag somnade kort efter det och sov sen hela natten tills att mini vakna imorse. Här kommer fem saker jag är stolt/glad över i veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Ätit ganska bra trots illamående.
 
 Kommit ut i friska luften.
 
 Julkorten är klara.
 
 Haft besök av TT och "Polaris".
 
 Vi har julpyntat här hemma.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
Detta fina julkort fick jag från min vän J.
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0