♥Veckans Stolthet/Glädje v.50♥

Hej!
 
 Då börjar ännu en vecka av detta år lida mot sitt slut och den har gått så fort. Men denna har också varit ganska tuff känslomässigt, vilket inte är så konstigt med tanke på allt som är igång inför nästa år stora mål. Trots alla känslor har jag ändå haft ett par riktigt fina stunder av glädje och härliga skratt. Det är verkligen de stunderna jag oftast ser tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått lite frisk luft.
 
 Orkat se en rolig serie.
 
 Kört TENS varje kväll.
 
 Ätit relativt bra trots svårt
illamående.
 
 Kommit ut till ön igen.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0