♥Veckans Stolthet/Glädje v.51♥

Tjo!
 
Vad denna veckan har gått fort trots att den varit rätt kämpig de senaste dygnen där "anfallen" kommit tätt utan att kroppen riktigt återhämtat sig emellan. Men början av veckan var i alla fall rätt okej medans vi var på ön i lugnet, där inget kunde störa ens vila eller sömn. Trots det tuffa avslutet av denna veckan så har jag i alla fall haft ett par fina stunder. Här kommer fem saker jag är glad/stolt över denna veckan. Dags att göra sig redo för en mysig julvecka nu. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Julklapparna är klara.
 
 Solen titta fram små stunder.
 
 Wiirah anlände hit.
 
 Behållit de mesta jag försökt
få i mig.
 
 Varit på ön ett par dagar.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0