Ändrade planer för dagen...

Hej!
 
Idag mår jag verkligen inget bra alls. Jag som hade hoppas ha lite mer energi över till att få ordning på rummet. Men det får bli en annan dag när jag mår bättre. För idag är skakningarna och smärtorna alldeles för svåra för att klara av någon form av större ansträngning.

Denna dag får spenderas i sängen med någon podcast i örat innan jag hoppas somna till en stund. Skulle verkligen behöva det efter den svåra natten. Om jag har tur kanske jag orkar titta på någon serie senare ikväll annars blir nog denna dag rätt lång med mycket vila. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love💖
 


Kommentarer
Therese Carlsson

Nej fy vad jobbigt hoppas det går över, inte kul med smärta och skakningar krya på dig

Svar: Åh tack, skakningarna lugna sig till kväll. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2020-01-07 @ 13:47:59
URL: http://www.nouw.com/2barnsmammaochfru
Sandifighter

Här har sömnen också varit tuff, ska i väg och klippa mig, värsta jag vet är att åka i väg så här tidigt. Efter 11.00 har jag mer kraft. Sen ska jag hem och gosa ner mig i sängen med MYCKET värme ❤
Hoppas du ändå får en någorlunda fin dag ❤

Svar: Så tråkigt att höra att du också haft ett par jobbiga nätter. Samma här jag går oftast upp 11 när illamåendet lugnat sig men när det kommer till vårdsamtal har man inget val än att gå upp strax innan 8 om man ska få tag i dem. Jag sover annars som bäst på morgonen.
Åh vad skönt, hoppas du får en lugn kväll nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-10 @ 09:22:43
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0