Besök hos arbetsterapeut...

Godmorgon på er!
 
Idag var jag bokstavligt uppe med tuppen för att hinna göra mig i ordning innan rehabbesöket. Det gick sådär med att få i mig frukost som vanligt. Men det hade jag på känn, min mage gillar inte tidigamorgnar och nervositeten för bussresan dit gjorde det inte lättare. Att behöva åka buss mellan 7.00-8.30 på morgonen är en mardröm för mig. Det är så mycket ungdomar på väg till skolan och dem har ingen respekt för andra. Men jag klarade det!
 
Rehabbesöket gick däremot super bra, dock ska en remiss skickas till ortopeden men det tar jag i ett separat inlägg längre fram. Under dagens besök gick vi igenom lite av mina problem med handleden och hur mycket handledsskenorna faktiskt har hjälpt sen jag börja sova med dem och att jag även behöver nya till dagtid som använts vid behov. Sen fick jag även prova mina nya handledsskenor/skydd och se så dem satt bra innan jag kunde bege mig hemåt. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0