Dags att resa bort ett tag...

Tjo på er!
 
Gårdagen var riktigt tuff att ta sig igenom utan att fälla tårar i omgångar. Men jag lyckades till slut samla mig en stund för att packa ihop det mesta inför min resa under kvällen igår. Så idag behöver jag bara packa ner det allra sista sakerna intill sängen. Sen är jag redo för att komma iväg så fort pappa är klar med allt han håller på med. 
 
Det ska bli så skönt att få komma bort ett par dagar. Få fylla på med lite kärlek och glädje i denna svåra period som är. Förhoppningvis känns allt lättare här hemma efter min lilla resa. Jag vet inte vad jag ska ta mig till annars. kramiz<3
 
Dags att ladda på med positiv energi:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Vet inte vad som hänt men jag skickar lite kärlek och kramar till dig . Hoppas allt känns bättre snart kram <3

Svar: Tack, Kramiz❤❤❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-25 @ 13:05:55
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0