Dags att ringa ännu ett vårdsamtal...

Godmorgon på er!
 
Då var man återigen uppe tidigt för att hinna ring minst ett vårdsamtal. Idag är det dags att försöka få tid till en arbetsterapeut igen. Då mina handledsskenor som jag har på mig nu är slitna. Vilket inte är så konstigt då jag haft dem i flera år nu. Kardborrebanden har liksom börjat lossna. Vilket gör att de åker av i sömnen och strax efter jul lossna även ett av kardborrebanden helt så att min älskade pappa fick sy dit den igen.
 
I övrigt händer det inte mycket idag i och med att jag är uppe tidigt så lär jag nog behöva sova ett par timmar efter samtalet för att få ihop mina timmar. Dessutom bli av med illamåendet som är fruktansvärt såhär tidigt på morgonen. Min mage gillar verkligen inte att gå upp före 10 och inte ens på den tiden jag gick i skolan. Men ibland måste man ju ta sig upp oavsett. Det känns ändå skönt att kunna boka av ännu ett samtal sen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Heja dig!!! 👏🏻👏🏻👏🏻
Du är ändå duktig som ringer fast du tycker det är så jobbigt.
Kan du inte sms:a eller maila vissa samtal i stället.
Kram 🥰

Svar: Tack underbara du! Ja, jag är så stolt över mig själv att jag tagit mod till mig att ringa sådana samtal för annars brukar min mamma ta det. Vet inte riktigt om det går maila eller gå via 1177 sida till alla ärenden men några borde gå. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-14 @ 11:43:23
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se
Sandifighter

Här är det lika. Ska jag boka in något så vill jag helst göra det efter 10.00, det tar timmar innan jag tar mig upp även om jag är vaken.

Hoppas ditt samtal gick bra idag 😊

Svar: Precis, men oftast är telefonkön full efter 10, i alla fall här omkring. Ska man ha en chans måste man nästan gå upp tills telefonlinjen öppnas 8. Tack, det gick super bra, fick en tid redan nu på Måndag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-14 @ 21:48:50
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0