Efterdyningar av gårdagen...

God förmiddag
 
Inatt sov jag extremt oroligt och hade svårt att slappna av i kroppen. Tyvärr beror nog mycket på att det blev lite för mycket för min kropp igår. Jag kände redan igår vid 18.00 tiden att kroppen börja bli stel och skaka, vilket är första tecken på att ett "anfall" är på gång.
 
Idag har jag lite efterdyningar efter anfallet så det kommer få bli en lugn dag. Nu ska jag försöka få i mig lite lätt frukost och sen blir det häng i soffan med dem små barnen tills syrran med TT kommer hem från tandläkaren i stan. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
ajlimullersandvik.blogg.se

Vad är ett anfall..? Fy, hoppas du får i dig frukost och en belåten förmiddag <3

Svar: Jag får "anfall" med skakningar och där kroppen spänner sig och värker nått obeskrivligt. Oftast om jag överansträngt mig mer än vad jag har energi för. Tack, än så länge flyter det på men är säng/soffliggades idag.

Vill önska dig en trevlig helg. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-31 @ 07:35:24
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0