Ett pussel som lyser upp i mörkret....

Tjo!
 
Dagen starta rätt tufft igår, men tänkter inte gå in på varför här då det är alldeles för privat. Det känns okej nu och vi får se vad som händer här näst. Risken finns att jag behöver resa bort ett tag för att få komma ifrån allt och ladda om lite. Jag hade hoppats slippa det, men tror det skulle behövas just nu precis som förra året.
 
Trots den tuffa starten igår så hade jag en otroligt fin kväll framför tv eller snarare framför pusslet jag redan hade påbörjat. Det flöt på såpass bra att jag till och med hann bli klar. Så vad jag ska göra resten av helgen har jag ingen aning om mer än att ta hand om mig själv genom lite hemma-spa. Kanske är det lagom för mig så kan jag vila resten. kramiz<3
 
Detta är ett av 3 självlysande pussel jag fick av pappa i julklapp
(har dessutom 3st andra sen innan): 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

❤️

Svar: 💖💖💖
♥JèÑnIèY♥

2020-01-12 @ 18:30:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0