Firandet tog hårt på kroppen...

Tjo!
 
Igår var det verkligen en tuff dag precis som jag misstänkte det skulle bli efter det lyckade firandet i Tisdags. Jag trodde dock inte smärtorna skulle vara så intensiva som de vart igår. Jag kunde knappt röra mig utan att tårarna kom.
 
Idag är kroppen i något bättre skick eller i alla fall just nu. Vad dagen har att erbjuda vet jag inte, men jag hoppas den blir lättare att ta sig igenom. Sen skulle jag gärna vilja hitta på något roligt med tösen en stund. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 
 


Kommentarer
Lisa

Nämen usch vad jobbigt. Skönt att du mår bättre idag. Kram <3

Svar: Ja och idag känner jag mig även mindre smärtpåverkad så sakta börja jag återhämta mig efter den långa nyårsafton. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-02 @ 14:03:34
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0