Lång natt och ny vecka...

Goddag!
 
Natten tills idag kändes som en evighet trots att jag lyckades få ihop mina 8 timmars sömn efter mycket om och men. Smärtorna igår på kvällen/midnatt var riktigt intensiva såpass att det var svårt att hålla tårarna borta. Jag fick tillslut ta smärtstillande för att få ner smärtorna något inför försök nummer två till att somna. Nu är det bara 3 dagar kvar till mensen, så det är inte jätte konstigt att kroppen säger ifrån nu och framförallt stör sömnen.
 
Idag är det dags att starta upp en ny vecka lite försiktigt. Tanken är att mest ta dagen som den kommer och vila så mycket jag bara kan. Det kommer behövas om jag ska klara slutet av denna veckan som ja misstänker kommer bli riktigt tuff. Imorgon hoppas jag även orka ta mig upp för att ringa ännu ett vårdsamtal som jag har kvar på måste-listan. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Här har det också varit värk, har sovit hela dagen och nu ska jag lägga mig igen direkt efter te. Tyckte jag sov gott, men ändå är kroppen helt slut 😒

2020-01-13 @ 22:07:43
Sandifighter

Förstår inte att mitt förra blev anonymt. Jaja, det var jag som skrev i allafall 😂😂

Svar: Usch då. Inte roligt att behöva ligga u sängen hela dagen, men ibland är man inte mycket till val. Hoppas du har lite mindre ont idag.
Åh, vad fint av dig att skicka en extra kommentar för att ge ett namn.
Många kramiz<3

♥JèÑnIèY♥

2020-01-13 @ 22:08:52
URL: http://sandifighter.se
Jennifer

Tycker det låter som en bra idè att du tar dagarna lite som de kommer fina du <3

Svar: Ja, visst gör det. Det är rätt skönt att inte ha så mycket planer utan bara ta allt som det dyker upp bortsett från allt vardagligt som måste göras. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-14 @ 01:59:06
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0