Märkligt väder slog till...

Tjo!
 
Vilket märkligt väder vi fick sent igår kväll må jag säga. Det lät först som regn men en efter ett tag öka smattrandet på rutorna och då först inser jag att det där måste vara hagel. Mycket riktigt var det stora hagelbollar som trilla ner från himlen innan det börja hagla lite mindre korn som än idag ligger kvar på marken.
 
Men trots vädret blev nattsömnen kanon bra. Sov som en stock och vakna inte förrän i morse när jag kände att täcket hade trillat ner på golvet och att jag frös lite smått. Idag är planen att duscha håret och sen blir det vila, vila för min del. Ikväll blir det nog myskväll framför stjärnorna på slottet. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
FSHD Daniel

Härligt med lite vitt i alla fall ;) Saknar det nu på vintern. Lite snö hade inte gjort något tycker jag! :)

Svar: Ja det ger en mysig känsla även om man vet att ute är det bra kallt ute. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-04 @ 20:46:34
URL: http://fshddaniel.blogg.se
Jennifer

Vi har inte ens haft snö än :P

Svar: Det som kom i fredags var nog hagel, men det snöar här idag🙈 ja hellre lite vit på marken än det här gråa som vart till och från senaste månaderna. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-04 @ 23:38:02
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0