Mina mål för 2020

Hej fina ni!
 
Hoppas ni hade en fantastisk nyårsafton igår och att ni åt något rirkigt gott. Vårat firande här hemma blev så mycket bättre än väntat. Mysigt, trevligt och mycket skratt sammarfattar nog gårdafen bra. Idag tänkte jag ta upp några av min mål jag har med 2020 som jag hoppas kunna uppfylla. Men allt hänger såklart på hur kroppen mår. kramiz<3
  
 
 Mina största mål i år kommer att vara: 
 
♥ Våga chansa mer när det kommer till utflykter
och kompisträffar även om jag riskerar att krascha efteråt.
 
 
♥ Unna mig minst 2 utflykter som teater/föreställningar.
 
 
Bli ännu bättre på att klappa mig själv på axeln för det lilla jag faktiskt klarar av.
 
 
Försöka bli av med min telefonskräck för sjulvårdsamtal.
 
 
 
 
 
♥ Kika även in hos @jennifermarie & @angelicaelversson och se deras
nyårslöft och mål med året 2020 ♥ 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0