Nöjd tös efter besök på Leklandet...

Hej på er!
 
Igår tog jag beslutet att föröka ta med Wiirah till Leklandet en stund tillsammans med grannflickan. Ett beslut som vart otroligt lyckad. Dem hade det super roligt tillsammans och jag behövde egentligen inte anstränga mig mer än att ha koll på dem. Men jag vart ändå rätt trött efteråt mest för allt ljud och sen vart jag rätt stel då det var sjukt kallt i lokalen. 
 
Idag måste vi till apotek en sväng. Men i övrigt blir det en mysig vilodag här hemma. Jag behöver verkligen vila upp mig nu och låta kroppen återhämta sig i lugn och ro. Vore mysigt att kolla film sen. Men som sagt får se vad kroppen orkar och hur jag mår senare ikväll. Kramiz
 
Då det var mycket folk vid lekområdet
fick vi ta en bild utanför caféet:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤
 


Kommentarer
Jennifer

Vad kul med en stund på leklandet! :D God fortsättning fina du! :D

Svar: Var mycket folk där men så glad hon blev över den lilla stubd jag orka vara där. Desamma underbara du. Kramiz 💖
♥JèÑnIèY♥

2020-01-04 @ 14:33:04
URL: http://jennifermarie.se
Natascha

Så roligt att det vart så lyckat med leklandet.

Svar: Ja verkligen. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-05 @ 01:26:40
URL: http://natascha.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0