Nu blir det vila...

Hej på er!
 
Jag lyckades få tag i vårdcentralen igår för att förnya recept och vid lunch ringde mamma om näringsdryckerna. Resten hann vi inte med för de flesta av samtalen måste man ju ringa på morgonen om man ska ha en chans att få tag på dem. Så det var bara lägga undan allt sånt till nästa vecka.
 
Igår kväll kom tyvärr det jag vart lite rädd för ska komma. Nämligen ännu ett "anfall", ett ganska litet sådant men ändå enormt smärtsamt då hela kroppen hamnar i kramp. Men jag tog mig igenom det och lyckades till sist somna. Denna dagen kommer enbart spenderas i sängen för återhämtning. Kramiz
 
 Vad ska ni hitta på idag?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0