Samtalet gick kanon....

Hej på er!
 
Vad jag är stolt över mig själv som trots min telefonskräck ändå lyckats ringa 2 samtal till vården senaste veckan bara. Gårdagens samtal gick bättre än väntat. Personen jag fick prata med igår var hur trevlig som helst. Vilket gjorde att jag kunde andas ut och inte drabbas av ilska eller panik. Nu har jag bokat tid till Arbetsterapeuten redan nästa vecka för att prova ut nya handledsskenor m,m... Det känns underbart skönt att ha det avklarat.
 
Idag känns det verkligen i kroppen att det är dagen innan mensen kommer. Jag känner mig extremt vimsig, matt och smärtpåverkad. Så denna dag kommer jag bara se till att ladda batterierna för att klara de kommande dagarna. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra denna omgång även om jag tvivlar lite på det med tanke på hur jag mår just nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Heja dig 👏🏻👏🏻👏🏻
Styrkekramar inför kommande dagar 🥰

Svar: Tack underbara du! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-15 @ 13:41:18
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0