Soffläge...

Hej på er!
 
Idag är jag helt slut i både kropp som knopp. Men jag försöker hålla humöret uppe och ta mig igenom dagarna så bra det bara går nu. Jag hade velat komma ut en sväng, men har verkligen ingen ork för att ens få på mig varma kläder. Får vänta med det tills jag är starkare i kroppen. 
 
Nu ska jag bädda ner mig i soffan framför någon härlig serie medans barnen leker. Sen får vi se vad det blir av denna dag som syrran återigen behövde åka till stan för läkarbesök och koll av tänder på "Polaris". Tur de övriga barnen älskar att vara med moster även om man är dålig och tråkig just nu. Kramiz❤
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0