Trög start men gårdagen var mysig...

Tjo!
 
Det känns att det är dagen efter en tidig morgon. Jag och syrran med alla barnen var nämligen på söndagsmässa i kyrkan igår på morgonen/förmiddagen. Kan säga att det var bland det mysigaste och roligaste besöket i kyrkan på länge. Syskonbarn som gjorde drama/teater och sjöng medans andra som somna sött.
 
Idag drar en ny vecka igång och det känns för en gång skull okej. Jag mår visserligen inte jätte bra idag och vi får se hur det utvecklar sig nu de närmsta dagarna. Men oavsett så ska det nog gå bra även om jag inte är på hemmaplan just nu. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer

Brukar ni gå till kyrkan varje söndag? :)

Svar: Jag brukar oftast bara följa med på söndags gudstjänster om någon/några av syskonbarnen ska uppträda. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-28 @ 06:41:34
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0