♥Veckans Stolthet/Glädje v.1♥ 2020

Heej!
 
 Denna veckan har vart så otroligt härlig på så många sätt. Min sista dag av året 2019 gick så mycket bättre än vad jag hade förväntat mig och nu är vi redan inne i 2020. Jag har ju vart så redo för nytt år länge nu och starten av det nya året har vart den bästa veckan på länge kan jag säga. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Hade ett mysigt nyårsfirande.
 
 Orkat komma iväg till apoteket.
 
Haft många härliga skratt
med familjen.
 
Klarat av att duscha håret.
 
kommit ut i friska luften.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer
Jennifer

Jag har med kommit ut lite i den friska luften :)

Svar: Åh så härligt. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-05 @ 20:45:47
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0