♥Veckans Stolthet/Glädje v.2♥

Hej på er!
 
Vad denna veckan har varit både rolig och tuff på samma gång. Jag har fått skapa många nya fina minnen. Men jag har också hunnit med en del saker på bekostnad av energi. Det känns så skönt att fått klart lite av de jag skjutit på nu när det nyligen vart jul och nyårsuppehåll. Så nu har jag bara ett fåtal samtal kvar att ringa sen är de flesta av alla måsten klara. Trots att kroppen varit sådär denna veckan är jag nöjd. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Kommit ut i solen en stund.
 
Ringt 2 av 5 vårdsamtal.
 
Orkat ha lite hemma-spa.
 
Vilat mig ofta under dagen.
 
Lagt ett pussel.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0