♥Veckans Stolthet/Glädje v.4♥

Hej på er!
 
Denna veckan har verkligen vart en berg och dalbana av känslor. Jag har trots allt jobbigt försökt ta mig igenom dagarna på bästa sätt. Vissa dagar har gått okej medans andra dagar har jag knappt klarat hålla mig vaken. Men trots allt jobbigt denna veckan så har jag haft mina små fina stunder. Så här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Orkat pussla ett 3D cristal puzzle.
 
 Haft bra aptit under hela veckan.
 
Vilat mig ofta om dagarna.
 
 Äntligen har kommit hem till syrran.
 
 Tog mig ut en sväng.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0