Blev en snabb tur till stan igår...

Hej!
 
Gårdagen blev allt annat än planerat igår. Men inte på ett dåligt sätt utan snarare tvärtom. Jag och pappa åkte till stan en sväng igår på eftermiddagen för att införskaffa en ny batteriladdare till min TENS. Så nu har jag nya batterier och en ny laddare efter händelsen i Måndags kväll där ett batteri smälte och blev super varm dessutom skades laddaren. Glad över att jag är inlärd med att ALDRIG ladda något medans jag sover eller inte är hemma.

Idag väntas det bli en lugn dag här ute på ön. Jag har bara tänkt vila och peppa inför mensen imorgon. Senare ikväll hoppas jag kunna köra TENS igen, så jag kan få ner smärtorna i benen lite nu när jag har batterier till den. Vädret skiftar fortfarande men jag vet att vädret kommer bli bättre från och med imorgon. Vilket jag längtar efter! Solsolshäng hade varit underbart nu efter dagar av regn här på ön. Kramiz
 
 
Höger batteri var det jag brände fingertopparna på:
 
Min nya batteriladdare:
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0