Blev en utflykt till slottet...

Tjo på er!
 
Vilken fin utflykt jag fick chansen att följa med på igår då ett av syrrans barnen hellre ville vara hemma med morfar för att plocka kantareller. Det var super mysig att se de övriga barnens glädje över att få se slottet. De fick även gå runt där inne och leta efter detaljer för att få varsin belöning i slutet. Dem lyckades få ihop alla rumsnummer som detektiv.

Idag känner jag mig lite mör i kroppen efter utflykten och regnvädret som kom över ön igår gjorde det inte lättare. Det gick från solsken till iskallt regn fort och den snabba vändningen gillar inte min kropp alls. Jag hoppas dock smärtorna lugnar sig nu när vädret förhoppningsvis ska vara lite bättrr ett par dagar i rad. Kramiz
 
Älskade slott här på ön:
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0