Dagen tog en vändning...

Tjo!
 
Min dag igår blev precis så stillsam och mysig som jag hade förväntat mig då vi trots allt är på ön och vädret skifta mellan sol och regn under hela dagen. Men allt tog plötslig en vändning.som jag inte hade räknat med. För under eftermiddagen igår kom det jag verkligen försökt undvika nämligen ett "anfall".
 
Det starta lite försiktigt med plötslig trötthet/sömnighet och sen kom även mjölksyrekänsla/domningar i kroppen. Ju mer tid som gick desto intensivare blev smärtorna. Dagen sluta därför mindre lyckat men det är sånt som sker då och dä. Idag blir det vila för återhämtning efter "anfallet" och göra mig redo inför mensen. Kramiz
 
Mitt på dagen:
 
Några få timmar senare:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0