Jag tror solen skiner...

Goddag!

Idag känns det lite lättare att vakna upp och nu medans jag ligger här i sängen så ser det ut som solen skiner utanför. Men jag är inte helt säker då alla fönster är täckta för att släppa in så lite ljus som möjligt medans jag sover. Det får bli en överraskning helt enkelt vad det är för väder ute idag. Jag hoppas på sol så man kan vara ute en stund utan att frysa.

Igår kom min bror hit med sina knattar och det var så mysigt att få krama om dem igen. Jag har ju inte sett dem på ett bra tag nu då jag varit iväg hos syrran och sen i Gbg. Under dessa veckor har lille F lärt sig säga mitt namn. Jag fick nästan tårar när jag hörde han ropa det för första gången igår. Det fick mig att smälta och glömma allt annat för en stund. Kramiz❤
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Åh fick ni sol idag? Vi har haft alla väder idag känns det som haha :'D Kramar gör så himla mycket så jag kan tänka mig att det var roligt med besök <3 KRAM

Svar: Jodå solen sken fram till klockan var 21.00 sen kom åskan över ön, men den fick över på 20 minuter. Idag har vi återigen strålande sol och lite varmare annars har vädret varit lite blandat senaste veckan. Ja det gör ju de, mina syskonbarn är en stor drivkraft för mig. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-07 @ 17:49:43
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Jennifer

Åh vad härligt med besök från brossan din och kidsen :D

Svar: Ja, det var så mysigt att få se dem springa fritt och bara njuta av naturen här ute. Jag hoppas på att dem kommer fler gånger i sommar. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-07 @ 23:29:57
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0