Njuter av tystnaden och naturen...

Tjo!
 
Jag lyckades få en timme i solstolen igår och bara njuta av naturen även om det blåste enormt mycket. Det gick dessutom ganska bra att ligga ner så länge jag höll mig stilla. Det är så avkopplande känsla att ligga sådär ute i trädgården och det märks verkligen på min vilopuls hur bra jag trivs här ute på ön jämför med i stan.
 
Det känns konstigt att det bara är ca 8 dagar kvar innan det är dags att lämna ön efter varit boende här i 6 veckor. Så nu när det är fint väder har jag tänkt försöka sitta ute en stund varje dag även om det så bara blir ca 30 minuter till en timme. Allt för att verkligen ta in och hitta ett inre lugn som jag kommer behöva i höst. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0