Tog mig ut en sväng...

Hej!
 
Vilken vackert väder vi fick igår och så länge solen var framme var det till och med varmt ute. Jag vilar en del mitt på dagen men framåt kvällen kände jag och tösen att vi nog skulle ta en sväng och försöka hitta lite smultron och hallon. Så vi gick till vårat ställe och plocka men de finaste låg tyvärr så långt ner i de djupa diket att vi inte nådde dem. Men vi fick ihop lite till min pudding i alla fall.
 
Proteinpuddingen blir så mycket godare med lite jordgubbar, smultron eller hallon till. Än så länge kommer det massa små jordgubbar i landet som är super goda. Jag har även försökt med blåbär också men fastna inte lila mycket för det. Dessutom ska jag inte äta blåbär för ofta då min mage alltid har varit väldigt känslig för just de. Men det är ju så gott speciellt till vaniljglass. Kramiz
 
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Smultron är ju verkligen något som är gott på sommaren, älskar det! :D Bär passar till så himla mycket, men tråkigt att blåbär inte fungerar för dig för annars är det ju så gott :D KRAM

Svar: Visst gör det, vi brukar ha det till pudding eller på tårtor oftast. Men även gott att äta bara som de är.
Ja det är lite trist, men som tur kan jag äta lite blåbär då och då. Så man fortfarande får känna den goda smaken av nyplockade blåbär. Hoppas du har en fin Söndag. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-07-11 @ 12:51:25
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0