♥Veckans Stolthet/Glädje v.29♥

Hej på er!
 
Vilken veckan ser varit som nu börjar lida mot sitt slut. Från min sida har den varit en av de jobbigaste veckorna under sommaren. Jag har känt mig så hängig av infektionen och varit riktigt tom i energiförrådet. Nu under helgen har energin sakta börja laddas upp. Den kommer aldrig bli fulladdad men i alla fall tillräckligt för att klara vardagen lite lättare. Men trots att de varit en kämpig vecka här jag fått små guldkorn att se tillbaka på. Så här kommer fem saker jag är stolt/glad över denna veckan. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
Fått komma iväg på en
liten utflykt.
 
 Ätit hyfsat bra.
 
 Fått massa kärlek och
värme.
 
♥ Njutit av solen de få gånger
den varit framme.
 
 Vilat regelbundet.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0