♥Veckans Stolthet/Glädje v.30♥

 Tjo på er!
 
Dagarna går så fort nu att man knappt hänger med. Denna veckan har rullat på ganska bra och jag har fått många nya fina minnen som jag kommer se tillbaka på när det kommer till denna sommar. Men den här också kantats av en del känslostormar särskilt på kvällarna. Här kommer i alla fall fem saker som jag är mest stolt/glad över med denna veckan som nu börjar lida mot sitt slut. Kramiz
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 
♥ Fått besöka slottet
här på ön.
 
 Träffat bästisen en stund.
 
♥ Haft bra aptiten.
 
Fått mysig tid med syrran.
 
 Orkat sitta ute i solstolen
2 gånger.
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan? 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0