Alla förberedelser börjar bli klara...

Hej på er!
 
Gårdagen var en utmaning men jag klara den. Förutom att jag ringde samtalet till Sahlgrenska passade jag även på att boka tågresa dit och hem då ingen hade möjlighet att köra. För att jag ska klara vara fastande innan undersökning tog jag beslut om att boka in 2 nätter på hotell. Ett sätt att klara både fastan på förmiddagen inför sjukhusbesöket och sen kunna återhämta mig ett dygn efteråt innan hemresa.
 
Det som återstår nu är att skriva en lista på allt viktigt som måste med samt inhandla lite frukt och propud att ha på kvällarna innan jag somnar. Jag vaknar ju upp super illamående om jag inte försöker äta ett litet mellanmål innan jag somnar för natten. Men annars känns det som jag har koll på läget även om jag såklart är lite nervös inför undersökningen som kommer vara tuff. Nu återstår det bara fem dagars vänta innan tåget går. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jozefphina

Du fixar det gumman ❤🏥

Svar: Ja på något sätt lär jag nog göra det och tänk vad mycket de kommer få mitt självförtroende att växa🙏 Love you sister❤❤❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-17 @ 16:49:06
Carina

Vad ska du göra för undersökningar och varför.

Svar: Jag ska göra en tryckmätning av matstrupe då jag har problem med att kunna svälja ner fast föda. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-17 @ 19:52:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0