Ändrade planer för veckan...

Tjo!
 
Allt blir inte som det är tänkt alla gånger. Igår skulle jag åkt hem men tog beslut att stanna ett par dagar till. Min syster behöver mig och mitt stöd i veckan. Jag kan inte lämna henne när hon behöver mig som mest. Det går bara inte! Vi stöttar varandra i vått och torrt och så även denna gång.
 
Jag mår visserligen inte så bra i kroppen just nu. Men jag försöker vila ofta och lyssna på kroppen innan det är för sent. Allt för att återhämta mig efter mensen som tog rätt hårt på kroppen omgång. Sen är mina syskonbarn väldigt förstående till att jag är sjuk och att jag behöver vila ofta för att klara dagarna. Kramiz❤
 
Vila i solstolen: 
 
P leker med sina fordon i sandlådan under tiden:
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0