Det är min dag...

 Hej på er!
 
Denna dagen har jag både sett framemot och inte. Jag tänker inte ljuga om att jag de senaste åren inte haft extrem åldernoja. För det har jag haft! Mitt liv som 28 åring ser så mycket annorlunda ut en många andra jämnårigas. Det har skapat både en inre sorg och stress på samma gång hur mycket jag än försöker trycka bort det.
 
Men vet ni vad jag ser ändå alltid framemot min födelsedag för hur jag än mår brukar jag alltid få en fin dag som det bara går. Tårta åt vi i fredags då vi köpte med det från stan. Men det blir nog lite firande ändå om jag känner pappa rätt. Så jag känner ska nog ta och kliva upp för frukost nu och göra dagen magisk. Kramiz
 
 
Då var man ett år äldre: 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Jennifer

Åldersnoja är något jag aldrig känt av som tur är :D
Fin du är :D

Svar: Vad skönt att du inte har känt av de👍
Tack så mycket fina du, kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-30 @ 15:50:59
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0