Det blir en lugn Fredag...

Hej!
 
 Idag vaknade man upp med svåra smärtor i ryggen och benen. Dock tycks huvudvärken lugnat ner sig lite för igår kväll var den hemsk. Det gjorde så ont att jag knappt klarade ha ögonen öppna. Så det känns skönt att den är bättre i alla fall även om kroppen är långt ifrån stabil. 
 
Planen idag är att bara njuta av att vara här hos min syster och såklart med en hel del vilopauser annars kraschar kroppen totalt och det vill jag inte. Ikväll blir det även tacomys vilket jag ser framemot. Nu återstår det bara några få dagar sen är det dags att åka hem igen. Kramiz
 
"Polaris" vart väldigt gosesjuk:
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0