En sista dag innan hemfärd...

Tjo på er!
 
Vad dagarna går fort nu på gott och ont kan jag tycka. Jag vill ju verkligen kunna ta vara på dagarna här hos syrran. Då denna dag är den sista hel dagen här innan jag åker hem imorgon igen. Att åka hem kommer bli tomt! Den känslan gillar jag inte alls trots att jag vet att vi snart ses igen.
 
Kroppen är rätt öm just nu och extra skör för att krascha. Men jag lyckades undvika det igår och hoppas även kumma gära det idag. Jag försöker verkligen vilar & äter regelbundet och undvika stå upp längre stunder för det tar rejält på krafterna nu. Kramiz
 
 
"Polaris" leker medans jag vilar:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0