Första natten på hotellet avklarad...

Hej fina ni!
 
Nu har jag vaknat upp efter en härlig första natt här på hotellet eller egentligen har jag redan varit vaken en gång för att hinna äta innan jag ska fasta. Men så fort jag hade slängt i mig lite frukost så somna jag om igen. Vilket var super skönt.
 
Jag vill ju vara så stark som möjligt inför undersökningen som jag alldeles strax ska bege mig mot. Det pirrar av nervositet i magen samtidigt som jag känner en stolthet av att jag ändå vågade åka själv trots att jag vet att de kommer bli tufft. Kramiz❤
 
Här kommer lite bilder från när jag kom hit igår: 
 
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Vad härligt att somna om så efter frukost, man brukar bli lite sliten då! Håller tummarna för att det gått bra idag <3 KRAM

Svar: Oftast brukar det ta en timme för mig att somna om men igår på morgonen tog det 10 min. Men det var tur att jag fick lite extra sömn innan annars hade nog dagen varit svår att genomföra. Tack fina du. Tyvärr gick undersökningen rätt dåligt men förhoppningsvis registrerades det något som läkaren kan bedömma på. Hoppas du får en fin dag, Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-23 @ 12:53:44
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0