Gör riktigt ont idag...

Hej!
 
Idag var det inget roligt att vakna upp. Jag har så ont i kroppen att jag knappt vill röra mig. Hoppas verkligen detta klingar av under dagen. Dem är rätt intensiva så lär nog behöva ta någon typ av smärtstillande för att ens klara sitta upp. Vill dock helst inte ta något som ger allt för mycket biverkningar nu när jag är hos syrran.
 
I övrigt flyter dagarna på rätt bra här. Skolbarnen har nu på morgonen haft avslutning i skolan. Så tanken är väl att fira in sommarlovet med lite glass sen precis som jag och mina syskon fick göra när vi gick i skolan. En liten tradition som lever vidare, vilket är så häftigt och mysigt. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Stackare, men glass låter urgott. Mina barn har också skolavslutning i dag, de kom precis hem. De har valt att grilla i kväll i stället för att gå ut och äta som vi annars brukar göra. Blir inte densamma riktigt när inte skolavslutningen på samma sätt som andra år.

Svar: Ja årets skolavslutning blev verkligen annorlunda så det var mysigt att vi kunde genomföra en tradition som att fira in med glass. Men grillning är ju också mysigt att göra speciellt nu när vädret varit kanon trots att det blåser en del. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-06-11 @ 14:16:12
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0